Träning ikväll igen då!

2012-01-03 @ 15:27:59

ikväll blir det träning igen med moa, det var faktiskt roligt och skönt! Så nu får man ju börja gå nästan varje dag, vi blev medlema igår också. Idag så har jag varit med moa hela dagen vi gick på stan och hon köpte ett par byxor och jag hittade ett par byxor på jc som jag ska köpa nån dag. 



Bara så ni vet så har jag mobilbloggat några gånger och jag kan inte skriva så jag har bara lagt in en bild och rubrik, men nu bloggar jag på data hos moa :).
Just nu så lyssnar vi på jessie j Domino älskar den!
Imorgon ska jag och rida på fabiola, hon håller på jätte mycket med hennes huvud så det är lite jobbigt att rida henne men de går, I lördags så red jag på maxi. 
 Jag skrev ju lite kort om när jag moa och rebecca galoppeerade 8 km men asså de var så himmla härligt de kändes typ som att man drömde de gick så jävla fort:D defns iq 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0