Gymmet och lite annat..

2012-01-04 @ 19:09:16
Hej imorse vid 9 ungefär så va jag moa och pappa på gymmet, de första jag och moagick och gjorde var att springa på rullband haha!. Det är roligast, Precis när vi typ ställde oss på dom och hade börjat gå då sa moa: kan vi inte öka nu! :D. Vi gjorde några styrke saker också.
Jag och moa har varit hela dan idag med och vi var i halla och jag red på sickan barbacka och jag ramlade av 2 gånger första gången då hängde jag typ och kramade om hennes hals och andra gången så ramlade jag på ryggen och sickan höll på att springa på mig.
När vi var hemma hos moa så hade vi jätte tråkigt vi va hos henne från 14-18 och på så lång tid hade vi inget att göra. Imorgon ska jag och michelle till fanny och vi ska ha en liten mini julafton och ge varandra en persent så vi ska ha super duper mysigt ♥
bloggar mer imorgon hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0