Tisdag...

2011-11-29 @ 18:06:45
Idag har jag varit i skolan vi hade spanska, gympa, matte, mat och sv/so på gympan hade vi först "ta svansen" till uppvärmning och sen efter det så hade vi "catch the flag" sen var det en kvart kvar så då hade vi fotboll...Till mat fick vi pasta och skinksås det varganska gott
en liten bild idag också:D
jag slutade halv 2 idag så efter skolan åkte jag till halla med rebecca jag red på sickan och hon longerade maxi, jag galoperade hela tiden med sickan jag red barbacka och ramlade av en gång när hon slängtravade:)
på torsdag ska jag rida barbacka på fabiola, vi får se hur det går;)ni får bild på torsdag:)





på sjuanattan på dansgolvet, ska inte på puma på fredag:(

buster min hund
nu ska jag äta bloggar kanske mer sen annars blir det imorgon bye bye♥ha det bra:)

Kommentarer
Postat av: Alma

Sv:



Det är bamse en häst på traume :)

2011-11-29 @ 20:43:26
URL: http://barbacka.blogg.se/
Postat av: fanny

en a-ponny som stog i traume.. min älskling.. :( <3

2011-11-30 @ 08:02:58
URL: http://barbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0