Ridläger

2011-11-15 @ 21:21:04

Hej nästa sommar ska jag michelle och fanny gå på Sindarve ridläger i 8 dagar och då kostar det 4300:- så om ni är intresserade av hästar och vill gå på ridläger så tycker jag att ni ska gå på de man rider på fjordhästar en bild på dom
Söööjt! jag tror att man ska rida barbacka på fjordingarna. Idag/ikväll har jag kollat på tv och sen skulle jag hämta min lillebror på dagis men sen kunde mamma göra det istället och sen när hon och liam kom hem så gjorde vi mat det blev hamburgare gillar inte de så jag åt pitabröd och sen var det nåt gott i också vet inte vad det var? men men efter maten gick jag och duschade och sen vet jag inte vad jag gjorde hehe! men jag får blogga mer imorgon efter hoppträningen puss & kram Bye Bye♥ love ya


Kommentarer
Postat av: fanny, ♥

Längtar!! ♥♥

2011-11-16 @ 10:44:42
URL: http://barbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0