Rida imorgon

2011-11-24 @ 21:56:50
Hej har haft en liten bloggpause men nu ska jag försöka att börja blogga varje dag. Ni vill säkert veta vad vi gjorde och så på den där sjuanatta saken på puma så tänkte berätta lite när vi kom dit så gick vi runt ett tag sen skulle vi samlas nere på dansgolvet och dela in oss i grupper för vi skulle ha en 5-kamp jag var på lag med august clara mikael och nån till kommer inte ihåg vad han hette men detvar faktist ganska kul men efter det så fick vi äta marängsviss och sen gick vi runt och så gick vi upp till gympan och där var det nån hinderbana som jag och michelle ville testa och först tog vi den på typ 6 min och efter några timmar gick vi upp och ville göra banan igen och då tog vi den på 3 min och dem tjejerna som hade gjort banan tog den på 8 min sen så badade vi i en badtunna som dem hade hyrt också så man fick boka tid när man ville bada. Imorgon ska fanny sova hos mig som jag säkert redan har skrivit, michelle fick inte för hennes mammma fyller år imorgon men hon följer med mig och fanny och rider så det blir nog kul. Men jag skriver mer imorgon om vad vi gör och så men puss & kram godnatt♥
har ingen annan bild just nu!♥

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Vilken härlig bild :D

2011-11-25 @ 22:46:08
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0