***********

2011-11-27 @ 18:29:17
Hej idag så vaknade jag och Fanny typ vid 10 för hon hade satt på alarm så vi skulle komma upp för vi skulle ju till stallet... sen gick vi och åt frukost "macka med jordnötssmör" mumss! efter det så skulle vi gå till stallet men fany hittade inte hennes nycklar så då sprang hon runt typ hela huset men till slut hittade hon dom så då gick vi, det tog typ kanske lite mindre än en timme eftersom att vi gick men iaf så när vi kom dit så började vi med att mocka och fylla på nytt vatten sen så gick vi ut till hagen och hämtade lillan sen borstade vi henne och gjorde flätor i hennes man... sen så gick vi och la ut några bomar som hon skulle rida över sen tog vi ut henne och så longerade vi henne över alla bomar och efter det så tänkte vi att hon skulle få hoppa  lite så det fick hon göra och hon älska det sen gick vi ut på en liten promenad med lillan. Sen så gick vi hem men vi tog lite genvägar över massa ängar det var jätte kul att springa där... och det var massa höbalar som vi hoppade över och diken sen kom det en liten kanal (dike med vatten) och det var inte så lätt att komma över nej, fanny doppade ner hela fötterna i vattnet hehe!. Sen när vi kom hem så skulle vi göra lunsch men då skulle jag hem så då fick fanny äta själv:(:(:( när jag kom så gjorde jag typ inget men asså ni får alla bilder imorn det är jätte många bilder som jag ska lägga in puss & kram bye bye♥ föresten nu kollar jag på repris på Ama (American music awards)

Kommentarer
Postat av: Frida♡

sv: Jag håller med, den filmen äger! :)

2011-11-27 @ 19:28:49
URL: http://fridalevin.blogg.se/
Postat av: Julia

SV: Tack :)

2011-11-28 @ 16:22:23
URL: http://qubit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0