Perfect

2011-11-15 @ 13:33:28

Hello!

nu är jag frisk!♥ & imorgon är det hoppning & Michelle ska följa med!. På fredag ska jag på puma med Tilda Clara Michelle & Moa. Just nu sitter jag i soffan med mitt täcke och kudde "mys" och jag kollade på "just go with it" gillar den filmen. När jag gick upp idag typ vid 9 så satt jag på tv:en och kollade på MTV först var det "someone like you" adele sen efter den så var de JUSTIN BIEBER!!!! never say never/mistletoe tur att jag satt på tv:en då♥ bjuder på lite bilder och musik.


I sommrasockså i sommras vill vara så här brun nu!Jag kaprinja & MaxiDen här minen får man av buster om man skrattar åt han som Tilda gjorde haha:-D
Jag på Grönalund i de där spegelrummet♥


JB that should be me♥
Tilda Önskade den här låten:-) PS. ni får önska låtar om ni vill♥
Gillar den här!
Gillar den här också! bloggar mer sen Bye Bye♥

Kommentarer
Postat av: Ellenor

fina bilder du är jätte fin vill också vara så där brun!!!!!!

2011-11-16 @ 22:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0