-

2011-11-28 @ 19:20:15
Hej idag så har jag ju varit i skolan, slutade typ 14:30 idag hade vi en vekarie och han hade inte koll på nånting så idag på biologin så fick vi bara läsa och på matten så skulle vi bara fortsätta att räkna vidare
en liten bild från matten:D.
Det var inte så god mat idag i skolan nej
potatisburgare inte gott, hehe en liten bild på de oxå:D. Efter skolan så följde jag med michelle på hennes sista danslektion... efter hon hade dansat klartså bjöd dansarna upp föräldrar syskon kompisar ja allt vad det kan va och då skulle man dansa till bjällerklang:D. När allt var klart bjöd dom på fika sen åkte vi hem och då gjorde jag typ ingenting. Ni kan få lite bilder från skolan idag:)♥
jag michelle och fanny

jag på svenskan
jag och michelle







THE END:) bye bye love ya♥

Kommentarer
Postat av: fanny

hahahah snyggt ^^

2011-11-28 @ 19:25:06
URL: http://barbacka.blogg.se/
Postat av: michelle

ääääääääääääklig mat

2011-12-05 @ 19:17:21
URL: http://www.sickifabbi.blogg.e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0