Tjollahopp!

2011-12-28 @ 17:09:29

Hellu!
Jag hann inte blogga igår eftersom att jag va på stan hela dan och när jag skulle mobilblogga så gick det inte att publicera I'M SORRY. Idag så har jag varit och ridit i halla och fabiola var JÄTTE duktig.
Vi red ut i skogen och galopperade en lång raksträcka så på fredag så ska jag ut igen och rida med Rebecca.
Michelle var också med i halla idag och skulle egentligen rida på sickan barbacka men det gick inte för hon satt framme på halsen på sickan när hon travade så hon var inte så bra på de så hon red på maxi istället och när hon skulle hoppa upp på maxi så sparkade hon fabiola i ansiktet:-( men jag tror att de gick bra:-)
Efter jag hade varit i halla så cyklade jag hem till mamma och nu tar jag hand om min brorsa, han kollar på mumintrollen.

har inga bilder att lägga in, jag ska fråga om jag kan låna joels♥
Men jag bloggar mer lite senare hejdå


Kommentarer
Postat av: Sandra*^*

Fin blogg!



hoppas det gick bra med fabiolas ansikte:(

2011-12-29 @ 20:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0