Rubrikslöst!

2011-12-29 @ 20:10:05
Hej nu sitter jag på mitt rum och har verkligen ingenting och göra så då tänkte jag blogga.
Idag har jag varit med moa och tilda för jag sov hos tilda inatt, vi somnade 4 typ och vaknade 11:D
och till frukosten så kollade vi på scary movie. När vi skulle gå hem så följde moa med mig hem och där skulle vi ta hand om min lillebrorsa i typ en timme för mamma skulle hämta joel i slite så då gick vi till en lekplats och hade lite kul osv... När moa hade åkt hem så klippte mamma mig så nu har jag lugg! trodde inte att det skulle bli så fint men jag blev faktiskt nöjd. På lördag är det ju nyårsafton och då ska jag vara med michelle tilda och kanske moa, vet inte om det ska vara några killar ;). Vad ska ni göra?
Imorron ska jag moa och rebecca åka ut till halla och rida ut i skogen.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0