MERRY CHRISTMAS

2011-12-24 @ 12:02:41
God Jul♥
Hoppas ni har fått fina presenter eller ni kanske får dom på kvällen men de fick inte vi eftersom att vi ska vara i halla och de kommer vara hur mycket filk där som helst så vi öppnade våra paket hemma osv...
Det jag fick var: En kofta, Piggborste, 500:-, Strumpor och 2 par ridstrumpor.
Bilder lite senare eller imorgon.
Kul att det inte är nån snöööööö idag då, Det bara regnar hela tiden. Jag vet inte om jag ska ha min den där dagen med Fabiola idag jag kanske har den en annan dag nu på jullovet istället.
I torsdags så fick jag min nya mobil!
BILD:

Skriv gärna vad ni fick i julklapp
Bloggar mer senare eller imorgon
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0