rubriklöst

2011-12-21 @ 22:45:41
Förlåt att jag inte har boggat på 3 dagar, men nu ska jag verkligen börja blogga jag lovar. Idag var det julbord i skolan men de fanns inte så mycke att välja på men iaf efter skolan så gick jag hem till micka och moa och där åt vi en macka sen åkte vi buss till stan för att träffa några kompisar men de var skit tråkigt dom var typ skit dryga och gick ifrån oss hela tiden (hatar såna personer). Vi var typ på stan ett litet tag sen drog vi hem igen och då cyklade jag hem, det var så himla kallt jag höll på att frysa ihjäl. Men imorgon så slutar vi skolan för i år sååå skönt!.
vi börjar typ 5 i 8 och slutar 10 i 10 asså egentligen är det ingen idé att gå till skolan men man är ju tvungen.
Efter skolan imorgon ska jag gå på stan en liten stund sen jag jag hem till mamma och få min nya mobil, som jag har längtat, men asså jag har typ inte gjort så mycket mer idag så jag får väl blogga mer imorgon...
hejdå och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0