Ingen ridning

2011-12-15 @ 15:48:41
Hej idag är det så sjukt tråkigt väder så det blev ingen ridning men
imorgon ska jag nog ut och rida... hoppas det är finare väder då.
Idag har jag varit i skolan och haft tråkigt, vår spanska lärare var
lite skum idag, vi lyssnade på spansk julmusik och hon gjorde massa
konstiga ljud med munnen. Just nu är jag med michelle och vi sitter
och boggar.

Fanny har blivit sjuk så jag och michelle har inget att göra i skolan typ
du måste komma tillbaka nu fanny det är inge kul utan dej!

Imorgon efter skolan ska jag åka till terra och hämta tilda sen ska vi
åka hem till mig och hitta på nånting att göra sen på kvällen typ vid 7
ska vi till puma och träffa lite kompisar. Så det ska ju bli kul får se om
jag hinner rida imorgon annars gör jag det på lördag.

Har inget mer att blogga om nu så jag bloggar mer sen ikväll
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0