Fabiola

2011-12-13 @ 21:05:30
Med Fabiola idag jag tog mssa kort på henne osv satt barbacka
på henne också medans rebecca tog kort dom korten blev inte
så bra eftersom attdet var så j*vla mörkt men det blev några
bra kort osv. Vi red aldrig ut för att det blev så mörkt. Men på
torsdag ska jag michelle och rebecca rida ut på Fabiola Sickan
och Maxi. Fabiola har stått i 2 veckor nu men nu ska hon börja
ridas igen:) som jag har väntat på att få rida min älskling♥.
Hon passade jätte bra i tränset också, det var ju bra.


Har inget mer att blogga om nu så jag bloggar mer imorgon

fyller år då!!!:D

nu blir de bilder:








jag ser helt mongo ut på den här bilden
det var ungefär alla bilder ni kan få resten nån annan dag
ha det bra så hörs vi imorgon hejdå

Kommentarer
Postat av: NellieB

Åh så söt liten plutt. Pussa från mej.

2011-12-13 @ 21:45:34
URL: http://Nellieberntsson.se
Postat av: molly

Fin ponny du har<333

2011-12-15 @ 20:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0