...

2011-12-10 @ 14:47:02
Hej, i morse så körde jag och michelle ju frallor osv... sen när vi blev klara så åkte vi till dahrve för jag skulle pröva ett par ridskor som jag ska få imorgon även fast jag inte fyller år men det är för att  jag är hos mamma på onsdag när jag fyller år:) så jag får alla mina presenter från pappa imorgon:D. Fanny skulle ju också till dahrve så vi träffade henne där och hon höll på att typ leta present till mig osv... men vi hittade faktiskt ett par ridskor åt mig med foder i dom var jätte varma och sköna. Sen när vi hade varit på dahrve så åkte vi till halla och jag red barbacka på sickan först hade jag ingen piska så då ville hon inte galoppera men sen sprang michelle och hämta en piska så då gick det bra att galoppera:)!. Just nu lyssnar jag på "all i want for christmas is you" justin bieber.vi spelade in en film när jag red på sickan så den får ni nästa vecka men jag skriver mer imorgon om vad jag fick och lite så hejdå♥
hehe!♥ älskar dej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0