2011-12-01 @ 19:32:25

Hej idag har jag varit i skolan som vanligt inte kul, men det var kul att åka skridskor även fast jag ramlade typ 5 gånger och fick ont i rumpan benet och armen men annars gick det bra. Nu har jag precis ätit mat och efter maten satt jag mig och blogga:D. Imorgon ska jag ju sova hos clara med tilda lovisa och emilia längtar... när jag slutar imorogn ska jag åka direkt till terra nova skolan och hämta tilda sen ska vi hem till henne för clara skulle på stan och sen när clara kommer hem från stan så ska jag och tilda åka till henne så jag bloggar mer imorgon med tilda hejdå♥
igår när michelle borstade mitt hår:)



det blir lite mer bilder imorgon:)


Kommentarer
Postat av: Fanny

Ville oxå åka skridskor :/ oj vad långt går du har ;)

2011-12-01 @ 19:38:13
URL: http://barbacka.blogg.se/
Postat av: hilda

jag vill ha din häst den är sååååå fiiiiiiin!!!

2011-12-03 @ 17:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0