DESIGNEN

2011-12-06 @ 21:20:29
Hej det går inte så bra med designen sa fanny till mig idag men den blir nog fixad snart:). Idag så har det varit tråkigt i skolan efter skolan så åkte jag och michelle hem till henne och gjorde nånting vet inte vad sen hade vi krig;) sen vid kl. 18.00 så åkte jag och michelle till skolan för att kolla på soáre det är när dom sjunger och spelar instrument:) dom var jätte duktiga!. När jag kom hem så gjorde jag typ inget jag duschade bara. På torsdag ska jag följa med fanny till stallet och träffa lillan, jag tror att fanny ska rida också, det ska bli jätte kul!:D. Imorgon är det min längsta dag på hela veckan inte kul! på nästa tisdag ska vi ha simtest och på onsdag fyller jag år!!:D längtar jätte mycket.
Jag kan tyvärr inte lägga in bilder just nu men jag bloggar mer imorgon hejdå♥
gammal bild♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0