Blogga, blogga, och blogga

2011-12-08 @ 21:56:15
Hej
just nu tänker jag bara på att blogga för min blogg går inte så bra längre, det går lite upp o ner men det ska bara gå upp:). Nu är jag hemma och sitter i soffan å bloggar, har egentligen inget att blogga om men jag behöver blogga så då gör jag det. Just nu lyssnar jag på "man down rihanna"

en film som fanny har gjort, det är jag som har filmat och tagit korten:) fanny och lillan sååå sööjtaa tillsammans!♥ Man down:) Take a bow
imorogn ska jag åka ut till halla efter skolan och rida Maxi och Sickan, har inte ridit Maxi på typ 1 eller 2 år men det ska bli jätte kul!!. Imorgon ska jag och michelle till puma och träffa några kompisar och DANSA. Bloggar mer imorgon efter skolan ska försöka lägga in lite nya bilder snart men jag ska till mamma på måndag så då får ni lite bilder från helgen och så... juste på lördag ska jag michelle och fanny sova hos fanny:) det ska bli super mysigt och super duper kul då ska jag ta biler också:D Hejdå

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej felicia skulle först vilja säga att du har en jätte fin blogg jag hade en blogg förut men jag orkade inte blogga så jag sluta... men iallafall så gillar jag dina hästars färg alla har en lite ovanlig färg, jag vill också ha hästar!!:( hejdå

2011-12-09 @ 14:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0